Multilevel-marketing (MLM)
2005. október 1-től a Faberlic áttért a multilevel-marketing (MLM) üzleti stratégiára. Ez azt jelenti, hogy minden Törzsvásárlónak lehetősége van Tanácsadóként saját Törzsvásárlói csapat kiépítésére. Az MLM lényege, hogy a Tanácsadó
1/ forgalmazásával példát mutasson, (hiszen pénz csak forgalomból keletkezik),
2/ a csapata tagjait segítse, támogassa, ezáltal növelje a saját és a csapattagok forgalmát, így az ebből származó extra árengedményüket/jutalékukat.
Úgy érzem, most nagy lehetőség előtt állunk, egy új dolog kezdeténél lehetünk, jó időben, jó helyen!
1/ Adva van egy olyan cég, amely kiváló minőségű termékeket biztosít számunkra.
2/ A cég Törzsvásárlói bázisa még nem kiépített!!!
3/ Növekvő teljesítmény, növekvő elismerést vonz magával.
A HÁLÓZATI MARKETING KLASSZIKUS SIKERÉNEK ELEMEI:
• Tanulj meg értékesíteni!
• Tanítsd meg értékesíteni törzsvásárlóidat!
• Tanítsd meg törzsvásárlóidat, hogy adják tovább az információt az új tagoknak!
A KERESET HÁROM BIZTOS LEHETŐSÉGE
• Vásárlás - Termékek saját használatra 25% kedvezménnyel
• Eladás - Termékek a közvetlen felhasználóknak
• Csapatépítés - Saját csapat építése és a csapat után járó jutalék
A LEGNAGYOBB SIKERT A FENT EMLÍTETT LEHETŐSÉGEK EGYÜTTESE JELENTI!
Amit a Faberlic új marketingstratégiája kínál a Tanácsadóknak:
1/ Csupán 6 szint a siker eléréséhez
2/ Minden szinten növekedő jutalék a befektetett munkáért
3/ Törzsvásárlók munkájának gazdasági erősödése
4/ Érezhető eredményesség a Tanácsadójával végzett munka során
5/ A szinteken való előrejutás lehetőséget biztosít jelentős jutalékra
6/ A csoport jutalék megmarad a 26%-on belül, abban az esetben is, hogyha valaki a törzsvásárlók közül nem teljesítette a feltételeket, hogy hozzájusson (ebben az esetben a struktúra forgalma felette állóhoz kerül, aki teljesítette a saját forgalmát az adott szinten).
Minden egyes megrendelésből 25 % az árengedmény, függetlenül a rendelés nagyságától. Csapatépítés esetén a 25 % garantált árengedményen kívül akár még 6% - 26 % extra jutalékkülönbözethez is hozzájuthatsz a saját csoportod teljes havi befizetett nettó forgalma alapján.
(Nagyításhoz kattints a kis képre!)
(Nagyításhoz kattints a kis képre!)
Rövidítések:
· SF: Saját havi megrendelés (Forgalom), pont
· CSF: Saját Csoport Forgalma, pont
· ECSF: Engedmény a saját Csoport Forgalmának összegéből, %
· PÉ: Pont Érték
· EÁ: Extra Árengedmény |